Кошик
50 відгуків
+380 (97) 649-52-09
+380 (99) 404-67-76
Astery Leather Goods индивидуальный пошив обуви и аксессуаров из кожи
Кошик

Гарантії на взуття відповідно до Закону України «Про захист прав споживача»

Гарантії на взуття відповідно до Закону України «Про захист прав споживача»

Ґрунтуючись на положеннях Закону України «Про захист прав споживача»:

1. Відносини між споживачем та виробником (продавцем) регулюються Законом України «Про захист прав споживача» (ЗЗПС), яким встановлено:

1.1. Гарантійні терміни, протягом яких виробник / продавець бере на себе обов'язки здійснювати безкоштовно ремонт і заміну відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг;

1.2. Гарантійні зобов'язання з різних груп товарів;

1.3. Умови гарантійного ремонту;

1.4. Права споживача у разі придбання товарів належної/ неналежної якості.

Гарантійний строк на товар, який не має певного сезону шкарпетки, обчислюється з дня продажу товару, на сезонний товар — з початку відповідного сезону (Стаття 7 ЗЗПС). Гарантія на виріб дійсна тільки в період сезону, до якого цей товар відноситься. Наприклад, шкіряні босоніжки (гарантія 30 днів) придбано 10 вересня (за 6 днів до закінчення сезону). Гарантія на них закінчується 7 червня наступного року (на 24-й день з початку літнього сезону).

2. Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинна відповідати взуття:

· ДСТУ 2157 «Взуття. Терміни та визначення»;

· ДСТУ 2158 «Взуття. Дефекти. Терміни та визначення»;

· ГОСТ 26167:2009 «Взуття повсякденне. ТУ»;

· ГОСТ 26166-84 «Взуття повсякденне з синтетичних та штучних шкір. ТУ»;

· ГОСТ 19116:2007 «Взуття модельне. ТУ»;

· ГОСТ 26165:2009 «Взуття дитяче. ТУ»;

· ДСТУ 2063 «Взуття для активного відпочинку. ТУ»;

· ГОСТ 1135:2007 «Взуття домашнє, дорожня. ТУ».

2.1. Згідно гол. 3 «Правил роздрібної торгівлі непродовольчими товарами», затверджених наказом Міністерства економіки України від 19 квітня 2007 року № 104 за ознаками сезонності взуття поділяється на:

· зимове - утеплене всіх видів;

· весняно-осіннє - чоботи, напівчоботи, черевики, напівчеревики неутеплені, туфлі закриті на товстій підошві з пористої гуми або поліуретанів;

· літнє - туфлі літні відкриті, сандалети, сандалі та інше.

2.2. Сезони взуття:

· Зимовий: 15 листопада — 15 березня;

· Весняно-осінній: 15 березня — 15 травня; 15 вересня — 15 листопада;

· Річний: 15 травня — 15 вересня.

2.3. Терміни гарантії за видами взуття:

2.3.1. Взуття повсякденне:

· з верхом з натуральної шкіри, текстилю або комбінованим - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26167:2009);

· з верхом із синтетичних і штучних шкір з шкіряною підошвою - 40 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

· з підошвою зі шкіри з гумовою накладкою - 45 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

· з підошвою з кожволона, стиронипа, транспорента, полівінілхлориду -
60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону;

· з підошвою з поліуретану, пористої гуми, термопластичного еластомеру - 70 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26166-84).

2.3.2. Взуття модельне (незалежно від матеріалу) - не менше 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 19116:2007).

2.3.3. Взуття для активного відпочинку - 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ДСТУ 2063).

2.3.4. Взуття домашнє і дорожня - 40 днів з дня продажу через роздрібну мережу (ГОСТ 1135:2007).

2.3.5. Дитяче взуття (не залежно від матеріалу, з якого виготовлена) - 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону (ГОСТ 26165:2009)

2.4. Гарантійні терміни на шкіряно-галантерейні вироби:

· 30 днів — дрібна шкіргалантерея, господарські сумки, пляжні, дитячі, шкільні рюкзаки, шкіряні ремені, рукавички.

· 50 днів — сумки жіночі, чоловічі, дорожні та спортивні.

· 70 днів — валізи, ділові портфелі і папки.

3. Обмін, повернення і гарантії

3.1. Недоліки — будь відміну продукції від вимог нормативно-правових документів, умов договорів або вимог, які пред'являють до них, а також інформації про продукцію, наданій виробником (продавцем). Може бути усунено протягом 14 днів, і це не вплине на зовнішній вигляд і функціональність виробу. При виявленні недоліків клієнт може вимагати:

· Пропорційно зменшити ціну;

· Безкоштовно усунути недоліки в розумний строк;

· Відшкодувати витрати на усунення недоліків товару.

3.2. Суттєві недоліки роблять неможливим чи недопустимим використання товару, які виникли з вини виробника (продавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з наступних ознак:

· недоліки взагалі не можуть бути усунені;

· усунення недоліків потребує понад 14 календарних днів;

· недоліки суттєво змінюють товар.

3.3. Клієнт може вимагати:

· розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

· заміну товару на аналогічний.

3.4. Гарантійний ремонт:

· здійснюється у період гарантійного строку при наявності чека із зазначенням дати купівлі;

· безоплатного усунення недоліків товару має бути виконане протягом 14 днів з дня звернення покупця (Стаття 7 ЗЗПС);

· при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування товару в ремонті (Стаття 7 ЗЗПС).

3.5. Важливо:

· Клієнт має право повернути / обміняти товар протягом 14 днів (не рахуючи дня купівлі) за умови, що товар не був у використанні, збережено його товарний вигляд і споживчі якості. Повернення проходить тільки при наявності паспорта / водійського посвідчення.

· Гарантійні терміни на товар відраховуються з дня покупки товару (з початку сезону для сезонних товарів), а на товар обмінений — з дня його обміну (Стаття 7 ЗЗПС).

4. До відома споживачів:

4.1. Згідно р. I ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів»: Гарантійний строк - це строк, протягом якого виробник (продавець) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг.

4.2. Строк служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) задовольняє вимоги споживача р. II ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі закінчення гарантійного строку звернення щодо недоліків продавцем не розглядаються.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner